stressen av att vara trasig!

I onsdags så hade vi workshop med Alex Schcukin, sjukt kul! och väldigt givande, tog även en semi (fast vi var tre.. vad heter det då? private,

lärde mig verkligen tok mycket! men tror dock att jag överansträngde mig lite, för efter det så har jag haft ganska ont i min högra axel.. i vanliga fall så skulle man väl ha vilat lite då, men iomed att jag åker till berlin på fredag morgon och är borta till måndag kväll så behövde jag verkligen den här helgen till att öva på mitt nummer inför Aeralism den 10e oktober… det gick dock inte så bra, försökte lite i fredags, men då kunde jag knappt greppa med högerhanden om den var ovanför huvudhöjd.. Det blev lite florwork och trixandes med det istället,, –

Idag gick det lite bättre, kan bero på att jag proppade i mig värktabletter innan eller att jag bara ignorerade att det gjorde ont.. hursomhelst så funkar bara hälften av det jag vill göra och resten så känner jag att det smärtar och då tappar jag oxå all styrka..

Känner att jag måste ta tag i detta nu på en gång, så blir naprapat behandling imorgon bitti och rådfråga lite vad dom tycker med vila och träning.. handstående funkar utan problem, då  det är bara när jag hänger i armen som det gör riktigt ont.. dock hade jag ju tänkt skippa nivå 5 och handståendet för att kunna nöta rutinen,, men om jag inte ens kan hålla mig kvar på stången så känns det ganska meningslöst..

får se hur det blir den 10e, förhoppningsvis ger den ofrivilliga vilan i berlin tillräckligt och jag hinner sätta rutinen på tisdag, för att kunna leverera på Torsdagen.

No stress!

Leave a comment